۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

لیالی قدر فرصت پالایش روح و بصیرت افزایی است

لیالی قدر فرصت پالایش روح و بصیرت افزایی است

اردبیل-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: لیالی قدر فرصت پالایش روح و بصیرت افزایی انسان هاست تا با فضیلت های این ایام بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، فضیلت شب‌های قدر و اعمال شاخص این ایام را یادآور شد و اظهار کرد: استغفار یکی از مهمترین اعمال شب قدر است تا پالایش روح و ارتقای بصیرت برای بهتر زیستن فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: از اعمال شاخص در این شب‌ها «احیا» به معنای پاس داشتن یک شب تا صبح است و به تاکید روایات جا دارد که در چنین شبی انسان از اعمال ناپسند استغفار کند چرا که شب‌های قدر فرصتی برای توبه شناخته می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح مسطورا همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل بیان کرد: "زندگی با آیه‌ها" جریان ساز تعالیم قرآنی در جامعه است.

جعفرزاده افزود: این پویش که ۳۰ آیه قرآن کریم را محور قرار داده با هدف خواندن، فهمیدن، حفظ کردن و زندگی کردن با آیات تلاش دارد تا ارتباط عموم مردم را با قرآن کریم را مستحکم‌تر کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان اردبیل می‌توانند با ارسال عدد ۵ به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ در این پویش شرکت کرده ۳۰ آیه این طرح را بخوانند و با مشارکت در مسابقات روزانه در قرعه کشی هدایای نفیس شرکت کنند.

کد خبر 6066625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha