۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۳۷

آمادگی اداره راهداری گچسر برای بازگشت مسافران نوروزی

آمادگی اداره راهداری گچسر برای بازگشت مسافران نوروزی

گچسر- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر گفت: به منظور تأمین امنیت مسافران نوروزی در محور کرج-چالوس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر در پایان تعطیلات نوروز در آماده‌باش هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیپور مطرح کرد: طرح ویژه نوروزی راهداری از ۲۴ اسفند سال گذشته در محور کرج - چالوس آغاز شد تا امنیت جاده‌ای مسافران نوروزی تأمین شود. در این طرح همه امکانات اداره راهداری گچسر در آماده‌باش کامل بوده تا در صورت بروز مشکل عوامل راهداری در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل در جاده یا رفع انسدادهای مقطعی اقدام کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر بیان کرد: با توجه به افزایش میزان تردد خودروها در محورهای مواصلاتی در روز طبیعت و بازگشت مسافران نوروزی، این اداره با استفاده از تمامی امکانات و در قالب گشت‌های راهداری با حضور در مناطق مختلف محور کرج - چالوس، نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه باتوجه به وضعیت آب و هوایی محور و بارش برف تا ۶ فروردین در کنار راهداری نوروزی، نیروها برای انجام عملیات راهداری زمستانی نیز در آمادگی کامل به سر می‌برند و با اشاره به وضعیت تردد در محور کرج-چالوس گفت: در حال حاضر مسیر از تونل شماره یک تا ابتدای محور و از سیاه بیشه به سمت آزادراه تهران- شمال یک طرفه و از کندوان تا تونل شماره یک مسیر همچنان دو طرفه است.

کد خبر 6066786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha