۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز:

اردوهای مطالعاتی بر پایه سند تحول بنیادین درمدارس البرز برگزار شد

اردوهای مطالعاتی بر پایه سند تحول بنیادین درمدارس البرز برگزار شد

کرج- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری اردوهای مطالعاتی بر پایه سند تحول بنیادین در ایام نوروز در مدارس خبر داد و گفت: این اردوها در پایه‌های دهم تا دوازدهم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا الماسی از برگزاری اردوهای مطالعاتی بر پایه سند تحول بنیادین در ایام نوروز در مدارس استان البرز خبر داد و گفت: این اردوهای مطالعاتی در پایه‌های دهم تا دوازدهم برگزار شد و با توجه به فرصت این ایام دانش آموزان حاضر در این طرح نسبت به تقویت بنیه علوی خود و بهبود وضعیت آموزشی استان اقدام کردند.

وی افزود: با توجه به فضای معنوی ماه مبارک رمضان تلفیق بیش از پیش آموزش و پرورش در این اردوها دانش آموزان را به سمت تربیت تمام ساحتی رهنمون می‌سازد. رشد نتایج امتحانات نهایی مدارس عادی دولتی نسبت به همتایان خود در سطح کشور مبین مؤثر بودن فعالیت‌های آموزشی در راستای تقویت مدارس عادی دولتی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: استفاده از پتانسیل مدارس خاص و بهره مندی از طرح‌هایی مانند همیار سمپاد و خواهرخواندگی فرصت بهره مندی از این فضاها را علاوه بر شرکت در اردوی مدارس عادی دولتی برای این عزیزان فراهم ساخت.

وی خاطرنشان کرد: در پایگاه‌های اردوی مطالعاتی امسال آموزش و پرورش استان البرز، ۱۷ مرکز به صورت معین پذیرای حدود ۶ هزار دانش آموز بودند که برنامه‌هایی از قبیل بسته‌های آموزشی، معلم رفع اشکال برخط، مشاوره حضوری و برخط، آزمونک، برنامه آموزشی، فعالیت‌های مذهبی و تربیتی را ارائه کردند.

کد خبر 6067082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 0
      این سند تحول بنیادین که دم از کرامات معلم میزند چرا حقوق معلم از رفتگر کمتره