۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی:

۱۶۰ هزار پرس غذا و ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

 ۱۶۰ هزار پرس غذا و ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

بیرجند- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۲ هزار سبد معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم لطفی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان افزود: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان تاکنون، ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۸۰ میلیارد ریال و ۱۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

لطفی ادامه داد: ۸۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان خراسان جنوبی فعال شده که برای نیازمندان و مددجویان غذا پخت می‌کنند و پیش بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان این تعداد به ۱۷۵ آشپزخانه برسد.

وی با دعوت از مردم نوع دوست و خیراندیش استان برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: عموم هم‌استانی‌های خیراندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

کد خبر 6067156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha