۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱

پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله به کنسولگری ایران

پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله به کنسولگری ایران

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی به محل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد در حمله ناجوانمردانه و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی به محل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهادت سرداران عزیز اسلام و ایران که در حمله ناجوانمردانه و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی به محل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه رخ داد قلب و روح همه ما را آزرده خاطر کرد.

در این پیام گفته شده است: برای خود این شهیدان عزیز بسی مایه مباهات است که در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علیه السلام و در ماه مبارک رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند ولی برای ما سبب خسارت و حسرت است که چنین عزیزان شجاع و کارآمدی را از دست داده‌ایم.

در این پیام بیان شده است: این جانب شهادت سردار سرافراز اسلام سرتیپ محمد رضا زاهدی و سایر وابستگان نظامی جمهوری اسلامی ایران را به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای شهدای عزیز علو درجات را از خداوند طلب می‌نمایم.

کد خبر 6067355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha