۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی:

عامه مردم کنشگران عرصه تحقق شعار سال هستند

عامه مردم کنشگران عرصه تحقق شعار سال هستند

بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: برای تحقق شعار سال می‌بایست از توانمندی تک تک آحاد جامعه استفاده کنیم و عامه مردم کنشگران این عرصه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان امروز سه شنبه در دیدار با تعدادی از فعالان رسانه‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: قریب به ۱۵ سال شده است که شعارهای اقتصادی تکرار می‌شود و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید دارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: شعار امسال یک تفاوت جدی و ویژه با سال‌های قبل دارد چرا که بسیاری از زیرساخت‌ها و بسترهای لازم فراهم شده است و باید خیز و جهش لازم برداشته شود و از اقتصاد سنتی به سمت رونق اقتصادی بیشتر طی فاصله زمانی کوتاه برویم.

وی با بیان اینکه جهش تولید باید طی یک زمان کوتاه رخ دهد، گفت: جهش تولید از اوجب واجبات برای مسئولان محسوب می‌شود و هدف از این فرمایش این است که یک ایران مقتدرتر تولید شود و جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی قوی‌تر شود.

ذاکریان بیان کرد: فرصت برای جهش فراهم است و نیاز نیست که آزمون و خطا داشته باشیم و هزینه‌های آن چنانی پرداخت کنیم و بهترین فرصت است که از مزیت عقب ماندگی برای رسیدن به جهش بهره ببریم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: تورم به حد زیادی مهار و کنترل شده است و در سال جدید قطعاً این سیاست ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شعار سال یک شعار مردم پایه است، افزود: هرکجا که از ظرفیت حضور و مشارکت مردم در رویدادهای مهم استفاده شده است موفق بوده‌ایم و برای تحقق شعار سال می‌بایست از توانمندی تک تک آحاد جامعه استفاده کنیم و عامه مردم کنشگران این عرصه هستند.

کد خبر 6067551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha