۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۴۲

فرماندار سنندج:

روز قدس در سنندج باید متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود

روز قدس در سنندج باید متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود

سنندج_فرماندار سنندج گفت: با توجه به اتفاقات امسال و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گروه‌های مختلف مردمی باید متفاوت‌ و باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری عصر سه شنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج در سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیقات الهی برای خدمتگزاری به مردم اظهار کرد: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نقض فاحش حقوق بین‌الملل و تجاوز به حاکمیت ایران و سوریه است.

وی افزود: اقدامات رژیم صهیونیستی نشان از ضعف و شکست‌های پی در پی این رژیم است و بی شک توسط سپاه اسلام ضربه سختی را خواهد دید.

فرماندار سنندج اعلام کرد: با توجه به اتفاقات امسال و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گروه‌های مختلف مردمی باید متفاوت و باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

عسکری خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تلنگری برای وجدان‌های خفته در جهان است که در طول ماه‌های گذشته سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری در مقابل کشتار زنان و کودکان و حمله به بیمارستان‌ها سکوت کرده‌اند.

وی به ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد ضمن همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی روز قدس همکاران و جامعه هدف خود را برای حضور حداکثری دعوت نمایند.

عسکری اقدامات و حضور شبانه روزی اعضای ستاد سفر در شهرستان در ایام تعطیلات نوروز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیک بعدی حضور مسافران در شهرستان در ایام تعطیلات عید سعید فطر خواهد بود که جا دارد برای اسکان اضطراری برنامه‌ریزی شود.

فرماندار سنندج از تشکیل کارگروهی برای تحقق شعار سال در شهرستان خبر داد و افزود: باید اولویت اول همه مدیران در سال جدید برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال و رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد.

حسن عسکری تاکید کرد که تمامی ادارات و دستگاه‌ها در سال جدید اهتمام ویژه به مردم‌داری و خدمتگزاری و نیز تکریم ارباب رجوع داشته و با برنامه‌ریزی مدون کارگروه‌ها با مدیریت زمان برگزار شود.

فرماندار مرکز استان کردستان در پایان بر تشکیل شورای عفاف و حجاب در ادارات مختلف تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: گسترش فرهنگ عفاف حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تاکید مقام معظم رهبری است که مدیران بید نظارت خود را در مجموعه تحت امر خود در این خصوص بیشتر کنند که شاهد حرمت شکنی در سطح ادارات نباشیم.

کد خبر 6067705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha