۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۰۳

رئیس میراث فرهنگی دماوند:

رشد ۳برابری اسکان مسافران نوروزی در دماوند

رشد ۳برابری اسکان مسافران نوروزی در دماوند

دماوند- رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دماوند با بیان این که میزان اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان رشد سه برابری داشته است، گفت: ۲۲۴هزار نفر از جاذبه های گردشگری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی افضلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طبق آمار ارائه شده طی ایام نوروز سال ۱۴۰۳ تعداد ۲۲۴ هزار و ۳۲۵ مسافر و گردشگر جهت بازدید از جاذبه‌های گردشگری در دماوند حضور پیدا کردند.

وی اظهار کرد: بر اساس گزارش یاد شده امسال سیاه چادر و نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در ورودی شهر دماوند دایر شده بود که در به طور کلی ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر مسافر نوروزی از این مجموعه بازدید داشتند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دماوند گفت: کلیه تمهیدات لازم با همکاری سایر دستگاه‌های ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند با تشکیل ۱۸ کمیته جهت خدمات‌رسانی نوروزی و ماه رمضان برای مهمانان فراهم شده بود.

افضلی ادامه داد: همچنین بازدیدکنندگان از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری در نوروز امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته و در مجموع ۱۵ هزار و ۹۰۳ نفر مسافر نوروزی در مراکز اقامتی دماوند اسکان یافته‌اند، که بر این اساس دماوند با رشد سه برابری اسکان مسافران نوروزی در استان تهران رتبه نخست را کسب کرد.

کد خبر 6067746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha