۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳

رییس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۶۰ نقطه

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۶۰ نقطه

زاهدان_رییس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۶۰ نقطه جمعیتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صفدری صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگی شهرستان زاهدان که با محوریت هماهنگی راهپیمایی روز قدس برگزار شد، افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان آماده خلق حماسه‌ای دیگر در روز جهانی قدس هستند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده راهپیمایی روز قدس در بیش از ۶۰ نقطه جمعیتی استان برگزار خواهد شد، بیان کرد: این مراسم ساعت ۱۰ روز جمعه پیش رو و همزمان با سراسر کشور، در استان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: مراسم محوری در زاهدان از میدان آزادی این شهر آغاز و تا مصلی قدس ادامه خواهد داشت.

صفدری بر حضور پرشور مردم بویژه خانواده‌ها در این مراسم تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در مسیر راهپیمایی در زاهدان از برنامه‌های پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وقایع اخیر صورت گرفته، طی روزهای اخیر و شهادت جمعی از عزیزان در سفارت ایران در سوریه توسط این رژیم منحوس، موج مبارزه با رژیم صهیونیستی و حمایت از رزمندگان مقاومت از سوی مردم ما افزایش یافته است.

صفدری خاطرنشان کرد: پیام وحدت ملت ما پیرامون موضوع حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در جهان نهادینه شده و در این زمینه در کشور وحدت رویه وجود دارد که قابل تقدیر است.

وی گفت: بدون تردید این تهاجم‌های وحشیانه، بار دیگر چهره خشن و جنایتکار این رژیم خونخوار را به نمایش گذاشت و این اقدام رژیم صهیونیستی یک جنایت و نقض آشکار قوانین بین‌المللی بوده و در برابر افکار عمومی جهان به طور روزافزون و آشکارا نفرت نسبت به اعمال رژیم دیو سیرت صهیونیستی گسترده‌تر می‌شود.

کد خبر 6068293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha