۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶

فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

تجربیات بازنشستگان مرزبانی استفاده می‌شود

تجربیات بازنشستگان مرزبانی استفاده می‌شود

بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه بازنشستگان از مهمترین سرمایه‌های یک سازمان هستند، گفت: باید از تجربیات نیروهای بازنشسته در راستای مدیریت و سازماندهی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر چهارشنبه در دیدار رئیس کانون بازنشستگان گفت: با عنایت به اینکه یکی از مهمترین سرمایه‌های یک سازمان بازنشستگان هستند و این عزیزان تجربه گران بهای ۳۰ ساله و گاهی بیشتر از آن را دارند و باید از تجربیات ارزشمند آنها در راستای مدیریت و سازماندهی نهایت استفاده را برد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در این دیدار از بازنشستگان به عنوان صاحبان تجربه و افراد تأثیرگذار در روند پیشرفت و بالندگی جامعه نام برد و بر فرهنگ‌سازی به منظور بالاتر بردن شأن و جایگاه این قشر و شناخت بیشتر ظرفیت‌های بالقوه آنان در جامعه تأکید کرد.

رئیس کانون بازنشستگان استان بوشهر نیز ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان گفت: به پاس گرامیداشت سی سال زحمت‌های صادقانه و طاقت فرسای بازنشستگان که نقش مهمی در تأمین نظم و امنیت داشتند.

سرهنگ باقری اضافه کرد: بر خود وظیفه می‌دانیم تا به طور مستمر از آنها دیدار و دلجویی و از تجربه‌های گران بهای آنان استفاده کنیم.

کد خبر 6068432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha