۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲

رییس اورژانس آذربایجان شرقی خبر داد؛

انجام ۷۹۱۷ ماموریت توسط اورژانس آذربایجان شرقی در طرح نوروزی

انجام ۷۹۱۷ ماموریت توسط اورژانس آذربایجان شرقی در طرح نوروزی

تبریز- رییس اورژانس آذربایجان شرقی تعداد ماموریت های طرح سلامت نوروزی توسط این مرکز در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین سال جاری را ۷۹۱۷ مورد عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر جعفری روحی اظهار کرد: یک هزار و ۶۷۱ مورد از مأموریت‌های این مرکز در این مدت مربوط به حوادث رانندگی و سایر مأموریت‌ها در ارتباط با بیماران بود.

وی با اشاره به تعداد بستری شدگان در این ایام اظهار کرد: ۴۸ هزار و ۳۴ مورد بستری در این مدت صورت گرفت که هشت هزار و ۲ مورد از بیماران در بیمارستان‌های استان تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفتند.

جعفری روحی بیان کرد: همچنین ۳۷ نفر در ایام نوروزی در مراکز درمانی تحت عملیات احیا قلبی ریوی قرار گرفته و به زندگی بازگشتند.

وی همچنین به عملکرد کارشناسان معاونت بهداشتی و بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در طول این ایام اشاره کرد و افزود: در مجموع ۱۳ هزار و ۲۶۴ مورد بازدید ۱۷ هزار کیلو مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

وی ادامه داد: تیم بازرسی و نظارتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در طول این ایام، ۱۵۷ مورد بازدید شبانه روزی از داروخانه‌ها و اماکن عرضه مواد آرایشی و بهداشتی داشتند.

کد خبر 6069034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha