۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

مردم با تمام توان پای انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند

مردم با تمام توان پای انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند

سنندج_دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: فعالیت دشمن در مناطق مرزی بسیار زیاد بوده اما مردم این استان با تمام فراز و نشیب‌ها بیش از ۴۵ سال است پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسینی صبح پنج شنبه در دیدار با امام جمعه سنندج با اشاره به مراسم های برگزار شده در برخی مناطق کردستان با عنوان «جشن های نوروزی» اظهار کرد: مردم کردستان مردمانی نجیب و دیندار هستند اما عده‌ای با سوءاستفاده از این مراسم در صدد بودند ارزشهای اسلامی مردم کردستان را خدشه دار کنند.

وی افزود: برخی فرمانداری‌ها از جمله فرمانداری سنندج در مدیریت این جشن‌های به اصطلاح نوروزی خوب عمل کرد و مانع از سو استفاده بیشتر سوءاستفاده کنندگان شدند.

حسینی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور مدیران در بین مردم، خاطرنشان کرد: مدیران باید با مردم تعامل داشته باشند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیرند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: فعالیت دشمن در مناطق مرزی به ویژه استان کردستان بسیار زیاد است اما مردم این استان با تمام فراز و نشیب‌ها بیش از ۴۵ سال است که پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

حسینی با اشاره به اهمیت توجه به دو مقوله حجاب و عفاف و فساد اداری در ادارات استان، خاطرنشان کرد: متأسفانه وجود فساد اداری در برخی ادارات موجب نگرانی و ناراحتی مردم شده است.

کد خبر 6069042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha