۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵

مسوول کانون بسیج رسانه قزوین:

مسابقه رسانه‌ای «قدس» در قزوین برگزار می‌شود

 مسابقه رسانه‌ای «قدس» در قزوین برگزار می‌شود

قزوین- مسؤول کانون بسیج رسانه قزوین از برگزاری مسابقه رسانه‌ای روز قدس در استان خبر داد.

حسن عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره برگزاری راهپیمایی روز قدس در استان قزوین اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال از جهات مختلف دارای اهمیت است و اتفاقات مهمی همچون جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین حمله به کنسولگری ایران در دمشق به اهمیت این روز اضافه کرده است.

وی افزود: اصحاب رسانه استان قزوین که همواره در دفاع از مظلوم در خط مقدم نبرد رسانه‌ای بودند نیز با درک این اهمیت بدون شک نقش مهمی در تبیین اهمیت این روز مهم برای مردم خواهند داشت.

مسؤول کانون بسیج رسانه قزوین تصریح کرد: همچنین انعکاس حضور مردم که بدون شک با شکوه خواهد بود گام مهم دیگری است که اصحاب رسانه استان قزوین در آن ایفای نقش خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مسابقه رسانه‌ای «قدس» در قزوین با هدف تجلیل از زحمت اصحاب رسانه و تجلیل از آثاری است که به بهترین شکل ممکن تبین و یا حضور مردم در این روز را به نمایش خواهند گذاشت.

عابدینی ادامه داد: این مسابقه در سه موضوع دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، تبیین اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و انعکاس شکوه مردمی در راهپیمایی روز قدس برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه قزوین می‌توانند آثار خود را در قالب‌های گزارش مکتوب، یادداشت، مصاحبه و همچنین ویدئو به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مسؤول کانون بسیج رسانه قزوین با بیان اینکه آثار تولیدی باید از ۱۳ فروردین تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ منتشر شده باشد، تصریح کرد: مهلت نهایی ارسال آثار ۲۰ فروردین خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در هر قالب رسانه‌ای می‌تواند دو اثر ارسال کنند، ادامه داد: آثار باید در یکی از رسانه‌های رسمی دارای مجوز ارشاد منتشر شده باشد.

عابدینی در پایان یادآور شد: اصحاب رسانه استان قزوین می‌توانند با ارسال آثار خود به آیدی kanoonresaneh در ایتا در مسابقه شرکت کنند.

کد خبر 6069148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha