۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

روحانیون در دعوت مردم به رعایت الگوی مصرف نقش موثری دارند

روحانیون در دعوت مردم به رعایت الگوی مصرف نقش موثری دارند

سنندج_ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیون و ائمه جمعه در دعوت کردن مردم به رعایت الگوهای مصرف نقش بسزایی دارند و همیشه در نماز جماعت‌ها به این مهم توجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حاج ماموستا فایق رستمی ظهر پنج‌شنبه در دیدار با مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان، بر تلاش‌های شرکت توزیع برق کردستان در تأمین برق مشترکین و عدم اعمال خاموشی به مشترکین را ستودنی دانست، اظهار کرد: با مدیریت مناسب توانستید ضمن تأمین رفاه مردم از هرگونه ضرر و زیان به مردم و مشترکین جلوگیری نمائید.

وی در ادامه از زحمات مدیران و پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به جهت مدیریت مناسب و خدمت رسانی به موقع به مردم تقدیر و تصریح کرد: روحانیون و ائمه جمعه در دعوت کردن مردم به رعایت الگوهای مصرف نقش بسزایی دارند و همیشه در نماز جماعت‌ها به این مهم توجه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در این دیدار، اظهار کرد: خوشبختانه این شرکت با همت همکاران و رهنمودهای مسئولین در وضعیت مطلوب و قابل قبولی قرار دارد و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

هیوا لهونیان با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته، گفت: در سال ۱۴۰۲ بیشتر تمرکز شرکت توزیع نیروی برق کردستان بروی توسعه شبکه برق روستاها و شهرها بود که در همین راستا توانستیم تبدیل ۱۰۰ درصدی شبکه سیم مسی استان به کابل خودنگهدار با حجم فیریکی بالغ بر ۶ هزار کیلومتر اجرا و عملیاتی شود و این اتفاق در نوع خود در کل کشور بی نظیر بوده و موجب کسب مقام اول کشوری در دولت سیزدهم شد.

وی با اشاره به بحران اخیر که در زمستان سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد، تصریح کرد: بارش سنگین برف، باران و رانش زمین که موجب قطع برق تعدادی از روستاهای شهرستان سقز، بانه، مریوان و دیواندره شد با تلاش بی وقفه و جهادی کارکنان این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل خاموشی‌ها رفع گردید.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طول چند سال اخیر اقدامات شاخصی در این شرکت انجام شده است از قبیل: مکانیزه کردن شبکه ی برق، هوشمند سازی سیستم‌های برقی و مدیریت بار که در مجموع باعث افتخارات و دستاوردهای شاخصی برای این شرکت شده که طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی منجر به رضایتمندی قریب به ۹۸ درصدی مشترکین استان شده است.

کد خبر 6069158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha