۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

برقراری ارتباط زنده با صفحات مجازی کنش‌گران ضدصهیونیست در روز قدس

برقراری ارتباط زنده با صفحات مجازی کنش‌گران ضدصهیونیست در روز قدس

قم- مسوول رسانه قرارگاه مردمی فلسطین گفت: در روز قدس در مقابل دانشگاه تهران تجمعی خواهیم داشت و ارتباط زنده ای با صفحات مجازی پرمخاطب ضدصهیونیست در غرب برقرار می شود.

سید مجتبی مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: روز قدس تا سال گذشته در درون جامعه اسلامی بوده، اما پس از عملیات طوفان الاقصی و حوادث غزه، موضوع روز قدس و مساله فلسطین توانست به صدر دغدغه جوامع غیر مسلمان نیز وارد شود.

مؤمنی افزود: در ماه‌های اخیر بارها و بارها شاهد برپایی راهپیمایی‌های گسترده‌ای در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در سراسر جهان بودیم.

وی گفت: برای روز قدس امسال برنامه ریزی شده تا با چندین صفحه پر مخاطب ضد صهیونیستی غربی در فضای مجازی ارتباط زنده‌ای برقرار شود و آنها هم در تلاش هستند تا راهپیمایی روز قدس را برگزار کنند.

مسؤول رسانه قرارگاه مردمی فلسطین اضافه کرد: تجمع ما در برابر دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و با فعالان ضد صهیونیست در غرب ارتباط زنده‌ای برقرار می‌شود، تا پرچم روز جهانی قدس که امام راحل و ایران اسلامی آن را برافراشته، ضریب بین المللی پیدا کند و پررنگ‌تر از سالهای قبل بدان پرداخته شود.

مؤمنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بعد از طوفان الاقصی جلسات مختلفی با کنش‌گران حوزه فلسطین داشته ایم افزود: در این جلسات به این جمع بندی رسیدیم همانگونه که بانوان در تحولات غزه نقش مؤثری داشته اند، زنان امت اسلام و آزادیخواهان کشورهای مختلف نیز در این عرصه باید ورود کنند و پویشی با محوریت بانوان مطالبه گر راه اندازی شود.

مؤمنی اضافه کرد: بسته‌های کنش گری برای گروه‌های مختلف نخبگانی از جمله بانوان، دانشگاهیان و ورزشکاران تدوین و در فضای مجازی منتشر شد که بازدید خوب ۴ میلیونی از این بسته‌ها صورت گرفته است.

کد خبر 6069387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha