۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۵۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دفاع از مظلوم است

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دفاع از مظلوم است

اصفهان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع به معنای دفاع از مظلوم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامی داشت روز جهانی قدس اظهار کرد: فکر می‌کنم امسال یکی از سال‌هایی است که ضرورتی برای دعوت از مردم مبنی بر حضور در راهپیمایی روز قدس نمی‌بینیم چرا که آنقدر جنایات رژیم صهیونیستی آشکار و مبرهن شده که همه مردم عزیز ما به راحتی فهمیده‌اند که حقیقتاً رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است.

وی افزود: ما باید بدانیم که این حضور یک حضور دفاع از مظلوم ومخالفت با ظالم است و اینکه پیامبر فرمودند کسی که صدای یک مظلوم را بشوند و او را یاری نکند، مسلمان نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: حقیقتاً مسئله فلسطین امروز به معنای قضیه دفاع از مظلوم است و روز جهانی قدس که از ابتکارات امام راحل بود و جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به این امر اختصاص دادند تا جامعه اسلامی وحدت و هم افزایی را در برابر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به راحتی نسبت به کشتار کودکان، زنان، مردان و سالمندان اقدام می‌کند، افزود: این وعدم خداوند متعال است که همواره دفاع از مظلوم می‌کند و فردا مردم ایران یک صدا از مظلوم دفاع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین فوقی در خصوص حضور مردم اصفهان در این راهپیمایی تصریح کرد: مردم اصفهان طی ۴۵ سال گذشته ثابت کرده‌اند که همیشه در حماسه‌های انقلاب اسلامی پیشگام هستند و فردا نیز حضور پرشور و کم نظیری را خواهند داشت.

کد خبر 6069451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha