۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

اسرائیل تاوان جنایت هایش را می‌دهد

اسرائیل تاوان جنایت هایش را می‌دهد

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه اسرائیل تاوان جنایت هایش را می‌دهد، گفت: جامعه جهانی متوجه خوی ددمنشانه این رژیم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر جمعه در راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولگری ایران، تاکید کرد: این رژیم جعلی بدون شک تاوان این وحشی گری را خواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز برای جامعه جهانی خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی آشکار شده است، افزود: امروز مردم ما با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که پشتیبان آرمان فلسطین هستند.

امام جمعه سمنان ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در حماسه روز قدس، بیان کرد: اقدامات سخیف رژیم کودک‌کش صهیونیستی محکوم است.

مطیعی با بیان اینکه مردم ما پشتیبان مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر اقدامات و جنایت‌های اسرائیل هستند، گفت: امروز مردم ما با حضور در راهپیمایی بار دیگر نشان دادند که اهل ایستادگی هستند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مطیعی امروز در توئیتر خود نیز نوشت: آرمان قدس اگر یک روز منحصر در مسلمانان و امت اسلامی بود امروز به یکی از فراگیر ترین آرمان‌های آزادگان عالم تبدیل شده است پژواک جنایات و نیت پلید صهیونیست‌ها در نسل‌کشی مردم فلسطین نابودی آنها و آزادی قدس شریف است.

کد خبر 6069814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha