۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰

فرمانده سپاه شهرستان بانه:

حضور مردم در روز قدس مرهون آموزه‌های دینی است

حضور مردم در روز قدس مرهون آموزه‌های دینی است

بانه_فرمانده سپاه بانه با بیان اینکه حضور مردم در روزقدس مرهون آموزه‌های دینی است، گفت:حمایت از مظلوم در برابر ظالم با مراجعه به آیات قرآنی و احادیث و آموزه‌های دینی یک الزام جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس امری صبح جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بانه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن دفاع مقدس اظهار کرد: کردستان قدمگاه شهدای مهاجر و انصار و شهدای پیشمرگان کرد است.

وی افزود: در سرزمین مجاهدت‌های خاموش حضور گسترده مردم برای دفاع از مظلوم ستودنی است.

فرمانده سپاه بانه اعلام کرد: امام شهدا با تدابیر دور اندیشانه خود موجب شکست جبهه استکبار شدند و تمام مناسبت‌ها و ایام متعلق به ایشان است.

امری افزود: برای ما افتخار است که مردم همیشه پشت سر رهبری ایستادند و طبق مکتب و مذهب مردم این منطقه که پیروی از تفکر امام شافعی که زادگاه ایشان غزه است، حضوری چشمگیر در این روز و در تمام ایام سال دارند.

حضور مردم در روز قدس مرهون آموزه‌های دینی است

وی بیان کرد: مردم در تمام سنگرها خوش درخشیدند و در این ایام محافل و مجالس قرآنی و نماز جماعت‌ها مستدام برگزار شد و بنا به امر علما، جوانان عزیز بانه‌ای با رعایت شئونات و در حین همزمانی جشن‌ها و آداب و رسوم خود با بهار قرآن رعایت کامل کردند و این قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه بانه عنوان کرد: حمایت از مظلوم در برابر ظالم با مراجعه به آیات متعدد قرآنی و احادیث و اموزه‌های دینی یک الزام جهانی است.

امری خاطرنشان کرد: هر آزادی‌خواه و هر مسلمانی بر حسب وجدان خود در دفاع از مردم مظلوم غزه باید ندای ملکوتی قرآن را بشنود.

وی بیان کرد: آیات متعددی در دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم وجود دارد که خطاب به دولت‌های اسلامی آنها را به مقابله با ظالم می‌خواند.

فرمانده سپاه بانه ادامه داد: حضور مردم در روز قدس مرهون اموزه‌های دینی است.

حضور مردم در روز قدس مرهون آموزه‌های دینی است

امری گفت: تاریخچه وجودی رژیم منحوس و کودک کش در دهه ۴۰ میلادی بود که به واسطه استکبار و استعمار برای دست اندازی در منطقه بود.

وی بیان کرد: هدف و تاکتیک استکبار یکی است که با ابزار قدرت، و ابزار رسانه برای دست یابی به منابع منطقه دست به کشتار می‌زنند.

فرمانده سپاه بانه خاطرنشان کرد: آنها با بی‌تفاوتی دول اسلامی در منطقه خاورمیانه، آسیای میانه و کرانه باختری که موقعیت سوق الجیشی مناسبی بود طمع ورزیدند و با ثابت کردن یک حضور دائمی در آن و بهره گیری از تجزیه و تبدیل قدرت‌های اسلامی به دولت‌های کوچک و ضعیف برای رسیدن به هدف خود اقدام کردند.

امری عنوان کرد: این راه و روش استکبار منجر به کشته شدن هزاران نفر مردم بی دفاع و مظلوم شد و آنها را از خانه خود آواره کرد تا به هدف خود برسد.

کد خبر 6069870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha