۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴

استاندار مرکزی:

فلسطین در عین مظلومیت مسیر پیروزی را طی می کند

فلسطین در عین مظلومیت مسیر پیروزی را طی می کند

اراک- استاندار مرکزی گفت: فلسطین در عین مظلومیت مسیر پیروزی را طی می کند.

فرزاد مخلص الائمه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز چهل و پنجمین راهپیمایی جهانی قدس است و فلسطین به عنوان جزئی از اسلام در عین مظلومیت، شجاعانه مسیر پیروزی را طی می‌کند.

استاندار مرکزی گفت: حضور حماسی و پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، نماد وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان علیه رژیم غاصب و روز تجلی قدرت متراکم جهان اسلام در مقابل ستمگران است.

مخلص الائمه تاکید کرد: در این شرایط که رژیم جنایتکار و اشغالگر قدس با تجاوز به غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان بی دفاع و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن شماری از مستشاران کشورمان، قصد دارد شکست خود در عملیات طوفان الاقصی را جبران کند اما ملت سلحشور ایران اسلامی و به ویژه مردم مؤمن و انقلابی استان مرکزی با حضور منسجم و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، جنایت‌های این رژیم منحوس را محکوم و بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

استاندار مرکزی افزود: این حضور با سابقه و بی نظیر که امروز در جای جای کشور شاهد هستیم به طور حتم در سایر کشورهای اسلامی درحال انجام است و این جز مهمی از نبرد جبهه جهانی آزادگان و حق طلبان با شر مطلق یعنی اسرائیل است.

کد خبر 6070066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha