۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۹

امام جمعه ایلام:

رژیم اشغالگر قدس مسیر زوال و نابودی را طی می کند

رژیم اشغالگر قدس مسیر زوال و نابودی را طی می کند

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: رژیم اشغالگر قدس مسیر زوال و نابودی را طی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر جمعه در حاشیه برگزاری روز جهانی قدس در مرکز استان ایلام، اظهار داشت: ساختار دفاعی اسلامی مبتنی بر قدرت مردمی است و تلاش دشمن بر این بود که وحدتی بین مسلمانان و کشورهای اسلامی شکل نگیرد.

وی افزود: با ابتکار امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اتحاد ملل مسلمان در راستای مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مظلومان به ویژه فلسطین و قدس عزیز ایجاد شده است.

امام جمعه ایلام گفت: دشمنان اسلام کارشکنی‌های زیادی برای مقابله با این اتحاد و حضور مردم مسلمان در روز جهانی قدس انجام دادند، اما امروز می‌بینیم که در روز جهانی قدس نه تنها در بین کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای غیرمسلمان، ندای مرگز بر استکبار و مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تصریح کرد: این امواج طوفانی که علیه صهیونیست‌ها در کشورهای مسلمان و سراسر جهان شکل گرفته برای آنان رعب آور است و پیام این حضور مردم این است که با رژیم اشغالگر قدس و کودک کش صهیونیستی مخالف هستند و اگر فرصتی فراهم شود مردم انتقام خون مظلومان جهان را خواهند گرفت و اسرائیل جنایتکار را از صفحه روزگار محو خواهند کرد.

کد خبر 6070323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha