۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۳

امام جمعه بردسکن:

عملیات طوفان الاقصی یک شکست اطلاعاتی و نظامی برای صهیونیست است

عملیات طوفان الاقصی یک شکست اطلاعاتی و نظامی برای صهیونیست است

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: عملیات طوفان الاقصی یک شکست اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی است که قابل جبران نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: صهیونیست‌ها از ۶ ماه قبل تاکنون غزه را بمباران می‌کنند، ولی نتوانسته به اهداف خود برسد که این نشان استیصال آنها است.

امام جمعه بردسکن افزود: روز قدس پشتوانه امنیت کشور بوده و هر کس که در روز قدس در راهپیمایی شرکت کند، به سهم خود به امنیت کشور و امنیت مردم کمک کرده و از طرفی قوت قلبی برای مجاهدان خط مقدم در غزه و فلسطین است.

وی با بیان اینکه تاریخ حیات نحس و نجس رژیم صهیونیستی مملو از جنایت، نسل‌کشی و آدم کشی است، اظهار کرد: جنایت در غزه و حمله به کنسولگری ایران در سوریه که حکم خاک ایران را دارد، نمونه‌ای از جنایات رژیم غاصب است و رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی پایبند نبوده و قوانین بین‌المللی در برابر جنایت رژیم صهیونیستی مرده است.

امینی «امید آفرینی» را مهمترین لازمه کشور در شرایط کنونی دانست و گفت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون «امید و وحدت» رموز اصلی ملت با بصیرت ایران بوده است.

امام جمعه بردسکن مجدد از قطع برق چاه موتورهای کشاورزی منطقه انتقاد کرد و گفت: قطع برق چاه موتورهای کشاورزی موجب خسارت عمده به این قشر می‌شود.

وی ادامه داد: اعلام شده است که برق و آب چاه موتورهای کشاورزان روزانه و از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر قطع شود، که این اقدام موجب برچیده شدن کشاورزی در سطح این منطقه خواهد شد.

کد خبر 6070545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha