۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

شورای برنامه ریزی مازندران ۲۳۵ مصوبه داشته است

شورای برنامه ریزی مازندران ۲۳۵ مصوبه داشته است

ساری- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: شورای برنامه ریزی استان در سال قبل ۲۳۵ مصوبه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور صبح شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان مازندران با گرامیداشت سال جهش تولید در استان افزود: امیدوارم در سال جاری با همکاری همراهی بیشتر دستگاه‌های اجرایی اقدامات خوبی را در سطح استان داشته باشیم.

وی با اشاره به گزارش عملکرد شورای برنامه‌ریزی استان در سال قبل گفت امیدوارم در سال جاری و در شورای برنامه‌ریزی بتوانیم مسائل اساسی و راهبردی استان را مدیریت و رفع کنیم.

وی خواستار اجرای دقیق و کامل مصوبات شورای برنامه‌ریزی از سوی دستگاه‌های اجرایی شد و افزود: همچنین باید پیگیری و نظارت لازم نیز به عمل آید.

فتح الله پور با عنوان اینکه شورای مدیریت و برنامه‌ریزی استان بر اساس قانون فعالیت می‌کند، گفت: شورای برنامه‌ریزی استان دارای ۴ کارگروه اساسی است و کارگروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال، آموزش پژوهش و فناوری، اجتماعی فرهنگی سلامت و خانواده از جمله آن محسوب می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵ جلسه شورای برنامه‌ریزی در استان تشکیل شد، افزود: این جلسات دارای ۷۱ دستور کار بوده و در مجموع ۲۳۵ مصوبه داشته است.

فتح الله پور ادامه داد: ۵۱ کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان اجرا شد، افزود: ۴۹ مصوبه در حوزه بودجه بوده و ۵۱ مصوبه در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال بوده است و حوزه منابع آب سه مصوبه و حوزه عمران شهری ۳۴ مصوبه داشته است.

کد خبر 6071023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha