۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳

استاندار هرمزگان:

میزبانی رویدادهای بین المللی یک فرصت ارزش آفرینی برای هرمزگان است

میزبانی رویدادهای بین المللی یک فرصت ارزش آفرینی برای هرمزگان است

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: فرصت ارزش‌آفرینی برای استان مزیت مهم میزبانی رویدادهای بین المللی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در نخستین نشست شورای ورزش استان در سال جدید با دو دستورکار میزبانی بندرعباس از مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا و تدوین برش استانی سند آمایش سرزمینی ورزش کشور، میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی را فرصت مهم ارزش آفرینی برای استان دانست و گفت: هرمزگان با ارائه تجربه‌های موفق در میزبانی مسابقات ورزشی ساحلی توانسته ظرفیت‌های خود را به‌خوبی نشان دهد و به عنوان گزینه میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی در این حوزه مطرح شود.

دوستی با اشاره به مطرح بودن بندرعباس برای میزبانی مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا افزود: برگزاری رویدادهای بین المللی ازاین‌دست فرصت مهمی برای ارزش آفرینی و معرفی ظرفیت‌های استان همچنین ایجاد شور و نشاط عمومی است در همین راستا دقت به جزئیات در کیفیت برگزاری بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی در خصوص تدوین برش استانی سند آمایش سرزمینی ورزش کشور افزود: رویکرد کلی در این سند توسعه ورزش‌های سالنی متناسب با شرایط آب و هوایی استان باشد.

استاندار هرمزگان با تأکید بر استعدادهای ورزش تخصصی هر شهرستان گفت: در تدوین سند آمایش سرزمینی ورزش استان، علاوه‌بر مزیت‌های جغرافیایی توجه ویژه به استعدادها و ظرفیت‌های ورزش تخصصی هر شهرستان ضرورت‌دارد به عنوان مثال در بوموسی، جاسک و بندرلنگه رشته تیراندازی مدنظر قرار گیرد و از سالن‌های موجود برای ایجاد زیرساخت مورد نیاز استفاده شود.

گفتنی است مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا در بندرعباس که قرار بود اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شود به دلیل همزمانی با انتخابات مجلس به درخواست نمایندگان مردم استان در مجلس و پیگیری استاندار هرمزگان به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ موکول شد که به مدت ۵ روز با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود.

کد خبر 6071365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha