۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱

رییس کل دادگستری استان بوشهر:

جشن‌های گل‌ریزان استان بوشهر در ماه‌های مختلف سال برگزار شود

جشن‌های گل‌ریزان استان بوشهر در ماه‌های مختلف سال برگزار شود

بوشهر- رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: جشن‌های گل‌ریزان استان بوشهر در ماه‌های مختلف سال برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز صبح یکشنبه در مراسم جشن گلریزان در بوشهر اظهار کرد: زمینه آزادی ۴۶ زندانی جرایم غیرعمد مالی با همکاری خیرین در ماه مبارک رمضان فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: اکنون ۱۶۴ نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی منتظر همکاری خیرین برای آزادی و برگشت به خانواده هستند که امید می‌رود امسال زمینه آزادی آنها فراهم شود.

وی با تسلیت و تبریک شهادت رزمندگان سپاه اسلام در حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهیدان عوامل انتظامی در حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خدمات و تلاش خیرین در عرصه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کار بسیار مهم و بزرگی محسوب می‌شود.

مهرانگیز با بیان اینکه توجه ویژه‌ای برای کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های استان بوشهر شده است گفت: قضات، مسئولان دادگاه‌ها و دادستان‌ها در همه نقاط استان بوشهر به‌صورت مداوم از زندان‌ها سرکشی می‌کنند و ضمن توجه به مطالبات زندانیان از همه ظرفیت‌های قانونی برای آزادی آنان استفاده می‌کنند.

وی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی را یکی از اولویت‌های حوزه قضائی استان بوشهر دانست و بیان کرد: توجه به آزادی زندانیان جرایم همچون چک‌های غیر کلاهبرداری، نفقه، دیه، مهریه و دیگر امور مورد توجه ویژه قرار دارد که همکاری خیرین در این عرصه ستودنی است.

کد خبر 6072046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha