۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹

مدیرکل راهداری گلستان خبر داد؛

افزایش۲۷ درصدی جابه جایی مسافر با وسیله نقلیه عمومی در گلستان

افزایش۲۷ درصدی جابه جایی مسافر با وسیله نقلیه عمومی در گلستان

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: جابه جایی مسافر با وسیله نقلیه عمومی در این استان طی سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل مصدقی از جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۱۷۵ هزار مسافر درون و برون استانی با وسیله نقلیه عمومی در استان خبر داد و اظهار کرد: جابه جایی مسافر با وسیله نقلیه عمومی در ۱۲ ماهه سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این تعداد مسافر در استان گلستان از طریق ناوگان عمومی در قالب ۳۸۰ هزار و ۹۰۴ مورد سفر جابه جا شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۱۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: از این میزان جابه جایی ۴۷ درصد برون استانی و ۵۳ درصد درون استانی است.

وی در ادامه با اشاره به جابه جایی حدود ۱۳۲ هزار مسافر در نوروز امسال، افزود: حمل و نقل این تعداد مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی با ۱۶ هزار و ۳۱۸ سفر (اتوبوس، مینی بوس و سواری) انجام شده است.

مصدقی اظهار کرد: ۳۴ هزار و ۴۰۰ مسافر با اتوبوس، بیش از ۶۶ هزار مسافر با مینی بوس و حدود ۳۱ هزار مسافر با سواری به سفرهای درون و برون استانی در ایام نوروز امسال پرداختند.

وی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی گفت: بخش حمل‌ونقل عمومی استان با استفاده از ظرفیت حدود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس، ۶۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۸۰۰ دستگاه سواری کرایه با رانندگی دو هزار و ۷۰۰ راننده در این ایام برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران پای کار بوده‌اند.

کد خبر 6072238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha