۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱

مدیرکل تبیلغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

حفظ رشته معارف اسلامی هدف مهم مدارس صدرا

حفظ رشته معارف اسلامی هدف مهم مدارس صدرا

شهرکرد-مدیرکل تبیلغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از اهداف و  رویکردهای مهم مدارس صدرا حفظ رشته معارف اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری امروز در نشست با مدیران صدرا استان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: در غزه در حقیقت مبارزه ارزش‌ها درحال وقوع است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در مدارس صدرا چهارمحال و بختیاری دو مشکل جدی وجود که یکی از آن‌ها کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش و دیگری نیز قوانین حاکم کلی بر مدارس است به همین جهت مکاتباتی با وزارت آموزش و پرورش صورت و ابلاغ لازم دریافت شد تا مدارس صدرا برای دریافت نیروی انسانی در اولویت قرار بگیرند اما همچنان برخی مشکلات در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد مدارس صدرا حفظ رشته معارف اسلامی است، ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای این مدارس نیز رسیدگی به امور تربیتی است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری عنوان کرد: لازم است در مدارس صدرا فضای بین دانش‌آموزان، معلمان، مدیر و سایر مسئولان بسیار دوستانه و صمیمی باشد تا اهداف تربیتی این مدارس به خوبی محقق شوند.

کد خبر 6072244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha