۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱

در جلسه ستاد تنظیم بازار استان عنوان شد؛

ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌های استان همدان

ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌های استان همدان

همدان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در همه شهرستانها به منظور حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت تمام شده در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمجتبی حسینی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان برگزار و پس از بررسی سطح عمومی قیمت‌ها، معاون اقتصادی استاندار به ابلاغ سیاست‌های اقتصادی استان و لزوم هماهنگی تمام دستگاه‌های دولتی، فعالین اقتصادی و اصناف استان و همراهی آنها با مردم پرداخت.

حسینی افزود: دستگاه‌های اقتصادی متولی بازار باید به طور مستمر و روزانه، نظارت و کنترل قیمت‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به موقع به شکایات مردمی بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: هوشمندسازی نظارت‌ها بر بازار و کالاها و خدمات تولیدی در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

حسینی ادامه داد: ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در همه شهرستانها به منظور حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت تمام شده در دستور کار است.

وی اضافه کرد: تحلیل داده‌های آماری و پیشگیری از بروز نابسامانی و نوسانات از اقدامات ضروری هر دستگاه اقتصادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6073072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha