۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵

جانشین فرمانده انتظامی قاین خبر داد:

دستگیری ۱۱ نفر خرده فروش مواد مخدر در قاین

دستگیری ۱۱ نفر خرده فروش مواد مخدر در قاین

بیرجند-جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین از اجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۱ نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رفعتی نژاد صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مأموران انتظامی شهرستان قاین با هدف افزایش احساس امنیت در راستای طرح آرامش و همچنین پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی را با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و محورهای مواصلاتی بمنظور برخورد و دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر اجرایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی قاین افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات، پس از شناسایی مناطق آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی محورها و مکان‌ها، تعداد ۱۱ نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کرده و همچنین مقدار یک کیلو و۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رفعتی نژاد با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطر نشان کرد: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است

کد خبر 6074153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha