۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹

رئیس هیئت کاراته استان همدان:

مسابقات کاراته قهرمانی کشور به میزبانی همدان برگزار می‌شود

مسابقات کاراته قهرمانی کشور به میزبانی همدان برگزار می‌شود

همدان- رئیس هیئت کاراته استان همدان گفت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) با حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی وفایی در نشست مسابقات تیم ملی کاراته کشور اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در بخش کومیته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روزهای ۲۶ الی ۳۱ فروردین و در بخش دختران نیز طی روزهای یک الی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۴ هزار و ۲۸۱ ورزشکار برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده‌اند که از این آمار ۲ هزار ۱۷۳ ورزشکار دختران و ۲ هزار و ۱۰۸ ورزشکار پسران هستند.

رئیس هیئت کاراته استان همدان با بیان اینکه ۲۰۰ داور قضاوت این رقابت‌ها را برعهده دارند، گفت: پیش‌بینی حضور بیش از ۵ هزار کاراته‌کا، داور، مربی را در همدان که رکورد میزبانی مسابقات در همدان شکسته خواهد شد.

وفایی خاطرنشان کرد: ۱۲ روز پخش زنده این مسابقات از شبکه ورزش را داریم که تبلیغ خوبی برای گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است.

وی با بیان اینکه بهترین شرایط میزبانی را فراهم کرده‌ایم، بیان کرد: به دلیل اینکه می‌خواستیم تمام امکانات متمرکز باشد و حمل و نقل ۵ هزار نفر مشکل است این مسابقات در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کاراته استان همدان عنوان کرد: سالن ورزشی امام علی (ع)، خوابگاه‌های مجهز و سلف سرویس دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار برگزاری این مسابقات خواهد بود.

وی با بیان اینکه هدف ما از گرفتن این میزبانی معرفی همدان است، گفت: پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰ هزار نفر ورزشکار، داور، مربی، کادر اجرایی فدراسیون و خانواده‌های ورزشکاران از ۳۱ استان کشور را در این ایام کرده‌ایم.

وفایی خاطرنشان کرد: بولتنی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری از جمله گنجنامه، هگمتانه، آرامگاه بوعلی و باباطاهر، گنبد علویان، عباس آباد و سایر مکان‌های تاریخی را چاپ و در اختیار تمام میهمان قرار خواهیم داد.

رئیس هیئت کاراته استان همدان با بیان اینکه پیش‌بینی هزینه یک میلیارد تومانی را برای این مسابقات داشته‌ایم، گفت: این مسابقات به عنوان گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین ۲۴۰ کاراته‌کا دختر و پسر به همراه ۲۰ داور همدانی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

کد خبر 6074401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha