۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۷:۵۳

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فلسطین سمبل مظلومیت مستضعفان و اوج جنایت استکبار است

فلسطین سمبل مظلومیت مستضعفان و اوج جنایت استکبار است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:فلسطین سمبل مظلومیت مستضعفان و اوج جنایت استکبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بیرجند بیان کرد: باید تلاش کنیم حالت پاکی و طهارت به دست آمده در ماه مبارک رمضان را در ماه‌های دیگر حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: مردم پاک و مؤمن ما در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور پیدا می‌کنند که نمونه آن حضور در راهپیمایی روز قدس است.

عبادی ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز قدس چون به واسطه عدالت خواهی و ظلم ستیزی صورت می‌گیرد یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود.

وی افزود: فلسطین سمبل مظلومیت مستضعفان و اوج جنایت استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروزه همه مکاتب و اندیشه‌های مادی با شکست رو به رو شده و جوامع بشری را با مشکلات عدیده رو به رو کرده‌اند و تنها مکتب الهی به خاطر عدالت خواهی رشد روز افزون دارد.

عبادی گفت: در این ۶ ماهی که بر فلسطین گذشت حکام بسیاری از کشورهای مدعی مسلمانی با بی تفاوتی از کنار ظلم به مردم غزه گذشته و از دور این جنایت‌ها را مشاهده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب مزدوران استکبار از هیچ تلاشی برای محو آثار دینی فروگذار نکردند، بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید همه جهان در زیر سلطه استکبار قرار می‌گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: امام (ره) از همان سال‌های ابتدایی نهضت فرمودند من با هدف تشکیل حکومت اسلامی، آگاهی جهانی و فراهم شدن زمینه ظهور منجی قیام می‌کنم.

کد خبر 6074748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha