۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶

امام جمعه مشگین شهر:

حکمت ماه مبارک رمضان رسیدن به مقام متقین است

حکمت ماه مبارک رمضان رسیدن به مقام متقین است

مشگین شهر_ امام جمعه مشگین شهر گفت: حکمت ماه مبارک رمضان رسیدن به مقام متقین و اهل تقوا شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار صبح چهارشنبه در نماز عید سعید فطر که در مصلی امام خمینی (ره) مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: زیباترین و نورانی‌ترین بعد تقوا، مقام متقین وشاهراه رسیدن به مقام ابرار است که به واسطه تقوا اهل فضیلت می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ایمان به خدا، معاد، فرشتگان الهی و پیامبران الهی اولین اصل زیست انسان‌های ابرار است و در این بین نماز سمبل و نماد همه ارزش های الهی است و تلاش در راستای خدمت به محرومان جامعه و تحمل سختی و مشکلاتی که احیاناً اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه مشگین شهر به مصایب مردم غزه و رفح اشاره کرد و گفت: ما امروز در دنیا شاهد مرگ قوانین بین المللی هستیم و یکی از زشت‌ترین ابعاد جنایات رژیم سفاک صهیونیستی این است که تمام حقوق بشر و بین الملل را زیر پا گذاشتند.

باوقار بیان کرد: اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در نسل کشی و کشتار کودکان و نوجوانان، حمله به مدارس و بیمارستان‌ها، جلوگیری از فعالیت‌های امدادی، قطع آب و برق و جلوگیری از کمک‌های مردمی یک مصیبت بزرگ است که جهان بین الملل تنها به آن نگاه می کند.

امام جمعه مشگین شهر گفت: صهیونیست جهانی تمام مفاهیم حقوق بشر را مورد تمسخر قرار داده و مدعیان حقوق بشر در سکوت شاهد بدترین و زشت‌ترین جنایات به نمایش گذاشته شده در غه هستند و هیچکس حتی آنهایی که مدعی حقوق بشر هستند دلشان به حال غزه نمی سوزد.

باوقار با اشاره به اینکه ۱۷ سال است که مردم غزه در محاصره کامل هستند ولی یکی از مدعیان حقوق بشر اعتراض نکرده است، تصریحکرد: تمام کنوانسون هایی که از مظلومان حمایت می‌کردند در خصوص اسراییل کارایی خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: برای نمازگزاران عید فطر امروز روز تشکر است و پروردگار امروز بهترین اجر و ثواب را به این بندگان خواهد داد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر از مردم این شهر که هم در پای صندوق های و هم در راهپیمایی روز قدس بصیرت و هوشمندی سیاسی خود را نشان دادند تقدیر کرد و افزود: در این برهه های حساس مردم این شهر غیرت دینی و اعتقادی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6074850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha