۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰

امام جمعه رباط کریم:

تلاش کنیم دستاوردهای معنوی ماه رمضان را حفظ کنیم

تلاش کنیم دستاوردهای معنوی ماه رمضان را حفظ کنیم

رباط کریم- امام جمعه رباط کریم با اشاره به تزکیه و خودسازی در ماه مبارک رمضان گفت: تلاش کنیم دستاوردهای معنوی ماه رمضان را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نماز با شکوه عید سعید فطر اظهار کرد: عید سعید فطر عید عبادت و بندگی خدا، عید مبارزه با نفس و شهوات و عید تزکیه نفس و اصلاح قلب است.

ترابی گفت: فلسفه عید سعید فطر این است که مؤمنین و مؤمنات در یک دوره یک ماهه تزکیه و خودسازی و تمرین معنویت توانسته‌اند گام‌های بلندی بردارند و خود را تا مرز متقین بالا بکشند.

وی عنوان کرد: همه تلاش کنیم آنچه که در طول یک ماه رمضان به دست آورده‌ایم از دست ندهیم.

امام جمعه رباط کریم با شااره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بی سابقه‌ترین و باشکوه‌ترین راهپیمایی در ۴۵ سال گذشته بود افزود: در روز جهانی قدس امسال مردم در سراسر جهان حتی در کشورهای غیر اسلامی به دفاع از قدس و غزه به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند که انسانیت مرز نمی‌شناسد.

ترابی بیان کرد: ترس و وحشت ناشی از پاسخ پشیمان کننده و سیلی سخت ایران وضع رژیم جعلی صهیونیستی را بحرانی‌تر کرده و راهپیمایی روز جهانی قدس امسال ضربه‌ای کاری به طرح سازش آبراهام وارد کرد و روند عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با غاصب صهیونیستی را به محاق برد.

کد خبر 6074943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha