۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹

امام جمعه بردسکن:

مهمترین اقدام دولت باید رسیدگی به معیشت مردم باشد

مهمترین اقدام دولت باید رسیدگی به معیشت مردم باشد

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: امروز مهمترین اقدام دولت باید رسیدگی به معیشت مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در مسیر خیابان قائم بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: امروز آسیب‌های وارده بیشتر از ناحیه موضوع آسیب‌های اجتماعی و معیشت مردم است، لذا باید دولت مردان این مهم را با الویت مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه بردسکن با تبریک عید سعید فطر به بشارت خداوند اشاره داشت و افزود: ماه رمضان ماه بندگی خدا بود، لذا در ادامه هم باید با همین روش در مسیر حق تعالی قرار داشته که پیروزی از آن تلاش گران عرصه جهاد و تقوای الهی است.

وی افزود: عدل، امنیت و قسط سه موضوع مهم برای یک جامعه است و دشمنان و در رأس آمریکای جنایت کار که این روزها جرثومه‌های آنان در مقابل مظلومین غزه و فلسطین با شکست مواجه شده‌اند، رو به ناامنی‌های داخل کشور ایران آورده‌اند که در این حرکت همه با شکست مواجه خواهند شد.

امینی با بیان اینکه، مسؤولان کشور و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی پرتلاش برای تأمین امنیت حضور دارند، افزود: معیشت مردم و تأمین نیازهای مردم امری ضروری است.

امام جمعه بردسکن گفت: ۸۰ درصد مردم بردسکن ارتزاق آنان از راه کشاورزی و دامداری است.

وی ادامه داد: امروز شهرستانهای چون بردسکن که اقتصاد وابسته به کشاورزی دارند در موضوع آب تدبیر کنند و هر گونه کاری را با اطلاع کشاورزان دنبال کنند.

کد خبر 6075136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha