۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸

امام جمعه گناباد:

عید سعید فطر جشن شکرگزاری توفیق روزه‌داری است

عید سعید فطر جشن شکرگزاری توفیق روزه‌داری است

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: عید سعید فطر جشن شکرگزاری توفیق برای روزه‌داری در ماه مبارک رمضان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) گناباد اظهار کرد: استعدادهای معنوی در ماه مبارک رمضان شکوفا می‌شود و باید بکوشیم تا این روحانیت و نورانیت را حفظ کنیم.

امام جمعه گناباد افزود: در حدیثی آمده است که به حضرت داود خطاب شد افراد گناهکار را بشارت و افراد نیکوکار را بترسان، گناهکاران را بشارت ده اگر توبه کنند خدا آنها را می‌پذیرد و نیکوکاران را بترستان که اگر مغرور شوند سقوط می‌کنند.

وی با اشاره به جز خوانی قرآن کریم و اعمال عبادی در ماه رمضان گفت: باید تلاش کنیم تا تلاوت روزانه قرآن کریم، کمک به محرومان و همچنین کنترل اعضا و جوارح مثل زبان و گوش را در طول سال هم ادامه دهیم.

صادقی‌نسب از حضور مردم با ایمان شهرستان در نمازهای جمعه و جماعت بویژه در ماه رمضان، برگزاری سفره‌های افطاری ساده، جلسات قرآن، حضور پر شور و حماسی در روز قدس، کمک به سیل زدگان سیستان و … تقدیر کرد.

امام جمعه گناباد با اشاره به افزایش جنایت‌های صهیونیست‌ها در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: این وحشی گریها از در استیصال و درماندگی آنها است و با قرار گرفتن در سیر قهقرایی، زمینه سقوط خود را فراهم می‌کنند.

کد خبر 6075154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha