۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۶

فرماندار گناباد:

گناباد رتبه نخست در جذب تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرد

گناباد رتبه نخست در جذب تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرد

گناباد- فرماندار گناباد گفت: شهرستان گناباد از نظر جذب تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی طی یک سال گذشته رتبه نخست استان خراسان رضوی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری عصر شنبه در جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن گناباد اظهار کرد: شهرستان گناباد از نظر زیربنایی و تکمیل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان بهترین و موفق ترین شهرستان استان خراسان رضوی اعلام شده است.

فرماندار گناباد با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۴۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده مناطق شهری گناباد الحاق شد تصریح کرد: این میزان الحاق در حالی انجام شده است که از سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۴۰۰ در مدت ۴۳ سال تنها ۷۵ هکتار زمین برای ساخت مسکن به محدوده این شهرستان ملحق شده بود.

وی با اشاره به اینکه بیش از شش هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان تأیید نهایی شده و زمین واگذار شده است گفت: طرح نهضت ملی مسکن از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است که در راستای رفع یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم اجرایی شد.

نصیری یادآور شد: از مجموع ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن مناطق شهری گناباد ثبت نام کردند، شرایط ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر تأیید شده است.

کد خبر 6083819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha