۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود

نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود

بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نهضت سند دار کردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر شنبه در نشست با رؤسای آموزش و پرورش در عسلویه اظهار کرد: برای شناسایی و جذب معلمان خوب و با کیفیت؛ وزارت آموزش و پرورش با تمهیدات قوی و ایجاد بستر لازم و ساز و کار مؤثر با راه اندازی کانون‌های ارزیابی زمینه جذب و به کارگیری معلمانی خوب و با کیفیت را فراهم آورده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام آموزش و پرورش توسط رئیس شورای آموزش و پرورش گفت: استاندار بوشهر با این اقدام بی نظیر تمامی تمرکز و سرمایه‌های مادی معنوی و فکری نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در سال جدید را بر روی آموزش و پرورش متمرکز کرده است.

حفاظت ویژه از آزمون‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: این موضوع سبب می‌شود که تا بخش دوم شعار سال قبل ما که آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش بود محقق شود.

وی با تاکید بر حفاظت ویژه از آزمون‌های آموزش و پرورش یادآور شد؛ کنترل حوزه‌های امتحانات نهایی بررسی امکانات لازم و پیش بینی نیازها قبل از شروع امتحانات ما را در اجرای برگزاری بزرگترین ماراتن سنجشی کشور که به مدت یک ماه در پایه‌های دهم یازدهم و دوازدهم اتفاق خواهد افتاد کمک شایانی خواهد کرد.

ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی

موحدی با اشاره به نهضت سند دار کردن املاک آموزش پرورش گفت: با تعامل بسیار خوبی که با اداره ثبت اسناد و املاک و آموزش و پرورش وجود دارد انتظار می‌رود در همه شهرستان‌ها و مناطق با هماهنگی نسبت به صدور اسناد بنفش املاک آموزش و پرورش اقدام گردد و همه اسناد صادر شده در سامانه سادا ثبت شود.

وی گفت: تابستان فرصت برنامه ریزی های کلان در آموزش و پرورش است؛ برنامه ریزی برای پروژه مهر، ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی، برگزاری آزمون‌های جذب هزار و ۱۵۰ نفر سهمیه استخدامی، امتحانات نهایی و کنکور، فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی تابستانی از برنامه‌های پیش روی مدیران و رؤسای مناطق هجده گانه استان است.

موحدی تصریح کرد: انتظار می‌رود با تدبیر و درایت و دوراندیشی و با برنامه ریزی صحیح و اقدامات به موقع همه این برنامه‌های کلان به شکل مطلوب و با کیفیت در سطح استان اجرا شود.

کد خبر 6083853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha