۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۰

امام جمعه مشگین شهر:

حساب ۱۰۰ امام منطبق بر ایدئولوژی انقلاب است

حساب ۱۰۰ امام منطبق بر ایدئولوژی انقلاب است

مشگین شهر- امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: حساب ۱۰۰ امام با خیر و برکت بیشمار منطبق بر ایدئولوژی انقلاب اسلامی در حمایت از محرومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار عصر شنبه در همایش تبیین جایگاه حساب ۱۰۰ امام (ره) در مشگین شهر اظهار کرد: ۳۱ فروردین سال ۵۸ امام راحل با نگاه ارزشی حساب ۱۰۰ را برای ساخت مسکن محرومان افتتاح کردند تا متمولان و خیران جامعه را به ساخت مسکن نیازمندان ترغیب و تشویق کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حساب ۱۰۰ امام منشا خیرات و حسنات بیشمار بوده و در سایه ای حساب و شکل گیری بنیاد مسکن در کنار ساخت، کمک رسانی به خانواده های نیازمند را در اجاره، رهن، تعمیر و تجهیز واحدهای مسکونی شاهد بودیم.

امام جمعه مشگین شهر گفت: خیران گمنام در قالب حساب ۱۰۰ تلاش می کنند تا بی منت در خدمت محرومان باشند و همه ساله مقام معظم رهبری و سران قوا با واریز مبلغی به حساب ۱۰۰ امام سعی می کنند تا جایگاه و ارزش این حرکت نیک و ماندگار امام راحل را جاودانه نگهدارند.

باوقار بیان کرد: متاسفانه تبلیغ و تبیین حساب ۱۰۰ امام آنطور که شایسته است انجام نشده در حالی که با بیان حقیقت این امر و خدمات بنیاد مسکن به راحتی می توان کمک های بیشتری را جمع آوری کرد.

وی افزود: گروه های جهادی و نهادهای غیردولتی در ساخت و واگذاری واحدهای مسکونی برای محرومان پیشقدم بوده و همچنان با نگاه جهادی می توان در این عرصه موفق عمل کرد.

امام جمعه مشگین شهر تصریح کرد: در کنار خیران و کمک های مردمی باید سهم دولتی نیز در این حوزه مشخص شود تا ما بتوانیم از همراهی مردم خیرخواه و نوعدوست بیشتر بهره بگیریم.

کد خبر 6083872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha