۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۳

معاون داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛

اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس

اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس

بیرجند-معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اعزام ۴۸ نفر از داوطلبان فعال این جمعیت به مشهد مقدس در قالب اردوی زیارتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بخشی، صبح یکشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: در این اردوی ۳ روزه، داوطلبان علاوه بر استفاده از فیوضات معنوی سفر به مشهد مقدس و زیارت مضجع شریف و نورانی علی بن موسی الرضا (ع)، با هماهنگی به عمل آمده با آستان قدس رضوی (ع) از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر بهره مند شدند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های زیارتی، برنامه‌های تفریحی و فرهنگی همچون بازدید از اماکن متبرکه و تاریخی و … نیز جزو برنامه‌های اجرا شده در این اردوی زیارتی سیاحتی بوده که با استقبال خوبی از سوی اعضا روبرو شد.

معاون داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی بیا: کرد: اردوی مذکور با هدف پاسداشت خدمات ارزشمند اعضای فعال که بازوان قدرتمند جمعیت هلال احمر هستند، برگزار شد.

وی در پایان تصریح کرد: حضور اعضا در برنامه‌های مختلف جمعیت هلال احمر چه به عنوان نیروی پشتیبان و چه به عنوان نیروهای عملیاتی نیاز به باز توانی و حمایت‌های روانی پس از حضور در آنها را داشته که با برگزار اردوها کمک بسیار بزرگی در این امر می‌توان کرد.

کد خبر 6083949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha