۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱

استاندار کرمانشاه خبر داد؛

بکارگیری ۱۰ هزار عوامل اجرایی در روند انتخابات دور دوم کرمانشاه

بکارگیری ۱۰ هزار عوامل اجرایی در روند انتخابات دور دوم کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از بکارگیری ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی در روند برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی صبح جمعه در ستاد انتخابات دور دوم انتخابات حوزه شهرستانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی یکی از رویدادهای مهمی است که منجر به جشن ملی می‌شود و حضور پر شور مردم در این عرصه تکمیلی کننده هستند.

وی افزود: فرایند برگزاری انتخابات در سراسر کشور به طور یکسان در حال برگزاری است و در استان کرمانشاه نیز هم‌اکنون چهار نامزد انتخاباتی برای ۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی با خم به رقابت پرداخته‌اند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر سهم حضور و مشارکت مردم در دور نخست و همچنین دور دوم انتخابات در ساعات نخستین، تصریح کرد: به همین منظور برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تعداد ۱۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در این دوره بکارگیری شده‌اند که در فرایند شفافیت، اجرای فرایند، بازبینی و نظارت دخیل هستند.

صحرایی خاطر نشان کرد: انتخابات در این دوره به صورت تمام الکترونیک برگزار و در این راستا آموزش لازم به مجریان، کارشناسان، بازرسان و ناظرین داده شده و تمامی مراحل به گونه‌ای طراحی شده که تمامی مردم می‌توانند در این انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی هم‌چنین با اشاره به بی طرفی دولت در انتخابات، عنوان کرد: دولت سیزدهم نه در دور نه نخست و نه در دور دوم هیچ‌گونه نماینده‌ای در هیچیک از استان‌ها نداشته و تنها مجریان فعال برگزاری انتخابات هستند و نسبت به آرای مردم به عنوان یک حق الناس مسئول و متعهد است.

صحرایی در خاطر نشان کرد: به منظور تأمین سلامت، آرامش و امنیت در انتخابات طی جلساتی با نمایندگان هم اندیشی لازم انجام گرفته و اطلاع رسانی لازم با توجه به تغییراتی که در دور دوم لحاظ شده اطلاع رسانی شده است.

وی در پایان تاکید کرد: با تمهیدات لازمی که اندیشیده شده تعداد صندوق اخذ رأی کافی در اختیار شعب اخذ رأی قرار گرفته و تا به این لحظه مشکلی در این روند وجود ندارد.

کد خبر 6101909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha