۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۹

نماینده ولی فقیه در فارس:

مردم در فاصله اندک باقیمانده تا مهلت قانونی رای بدهند

مردم در فاصله اندک باقیمانده تا مهلت قانونی رای بدهند

شیراز - نماینده ولی‌ فقیه در فارس با بیان اینکه اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست از مردم دو حوزه انتخابیه فارس خواست در فاصله اندک باقیمانده تا مهلت قانونی اخذ آراء، رای بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام عصر جمعه در فاصله اندک باقیمانده تا پایان انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه شیراز و مرودشت، در پیامی با دعوت از کسانی که هنوز موفق به ثبت رأی خود در مرحله دوم انتخابات نشده‌اند گفت: انتخابات دور دوم بسیار مهم و به نوعی مکمل مشارکت در دور نخست است و مردم در این امر مهم مشارکت کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که اهمیت انتخابات در دور دوم را هم اندازه با مرحله اول بیان کردند گفت: امیدوارم مردم دو حوزه انتخابیه فارس با اذعان به اهمیت مرحله دوم، پای صندوق‌های رأی بیایند و کاری که در مرحله اول کردند را تمام کنند و اگر در مرحله اول موفق به رأی دادن نشدند امروز رأی بدهند.

آیت الله دژکام خطاب به منتخبان مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت: منتخبان مردم حل مشکلات مردم و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب را در اولویت کار خود قرار بدهند.

وی با بیان ملزوماتی که یک نماینده مجلس باید داشته باشد گفت: نمایندگان باید با برنامه، مطالعه و آمادگی لازم وارد مجلس شوند و گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق ایران عزتمند و قوی و اسلامی را محکم بردارند.

کد خبر 6102424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha