۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲

بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد و بنیاد مسکن؛

۵۰۰ واحد مسکونی در استان گیلان ساخته می شود

۵۰۰ واحد مسکونی در استان گیلان ساخته می شود

رشت- ۵۰۰ واحد مسکونی بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد و بنیاد مسکن توسط این دو نهاد در استان گیلان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کمیته امداد گیلان عصر شنبه با حضور در بنیاد مسکن گیلان در جلسه‌ای با مدیرکل بنیاد مسکن عملکرد تفاهم نامه احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی فی مابین را بررسی و منعقد کردند.

«حامد دائمی» مدیرکل بنیاد مسکن گیلان به تشریح فعالیت‌های بنیاد مسکن استان در بخش‌های مختلف، به ویژه تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد پرداخت و افزود: کمیته امداد و بنیاد مسکن، به عنوان دو دستگاه خدمات رسان و مؤثر در حمایت از اقشار محروم و کم درآمد جامعه، منشأ خدمات و برکات فراوانی بوده‌اند.

«عباس اهرابی» مدیرکل کمیته امداد استان ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه احداث واحدهای مسکونی روستایی و شهری ویژه مددجویان کمیته امداد بیان کرد: این دو نهاد با همکاری هم، به خوبی توانسته‌اند اقدام‌های ویژه ای برای توسعه و آبادانی روستاها و حل مشکلات محرومین بردارند.

تفاهم نامه احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت در تاریخ ۱۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به صورت کشوری با امضا ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد گردید و سهم استان گیلان در این تفاهم نامه ۵۰۰ واحد مسکونی است.

با توجه به برگزاری این جلسه مقرر شد کمیته امداد استان نسبت به معرفی افراد اقدام و بنیاد مسکن گیلان مقدمات دریافت تسهیلات و کمک بلاعوض را فراهم سازد.

در این طرح به هر یک از واجدان شرایط ۳,۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی و کمک بلاعوض به مبلغ ۱,۵۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

کد خبر 6103413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha