۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۰۴

مربی تراکتور:

تک تک بازیکنان برای ما ارزشمند هستند

تک تک بازیکنان برای ما ارزشمند هستند

تبریز - مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تک تک بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و در بازی های مهم روی بازیکنان مصدوم ریسک نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه شنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان، با اشاره به اینکه ۱۵ دقیقه ابتدایی واقعاً آن تراکتوری که می‌خواستم نبودیم، افزود: در ادام بازی فوتبال بهتری ارائه داده و بازی خودمان را به حریف دیکته کردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور عنوان داشت: گل گهر تیم خوب و قابل احترام است و در انتقال‌های مثبت می‌توانستیم تعداد گل‌ها را افزایش داده و با نتیجه عالی از زمین خارج شویم.

مطهری در خصوص درگیری‌های آخر بازی یادآور شد: اتفاقات منجر به اخراج بازیکنان نیز جریان بازی را از ریتم خارج کرد و نباید به حواشی دامن می‌زدیم.

وی با بیان اینکه امروز دفاع تیمی‌مان فوق العاده بود، خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که بازیکنان ۱۰۰ دقیقه با جان و دل دویدند تا تیم گل دریافت نکند و همچنین فشردگی بین خطوط زمانی که توپ در اختیارمان نبود و از آنجا که فاصله کم بین دفاع و حمله و حفظ سازماندهی دفاعی در طول بازی از نکات برجسته عملکرد تراکتور در این دیدار بود، توانستیم روی ۲ موقعیت به حریف ضربه بزنیم.

وی در خصوص مصدومیت حسین پور حمیدی در جریان بازی، اذعان داشت:: پور حمیدی از بازی با فولاد آسیب دیدگی در ناحیه ران پا داشت و حتی دو روز اول نتوانست ریکاوری کند و با زحمات کادر پزشکی به این بازی رسید.

مطهری اضافه کرد: پور حمیدی امروز درد داشت و در دقایقی از بازی مرادیان هم گرم می‌کرد، پور حمیدی بازیکن با شخصیتی است و غیر حرفه‌ای روی زمین نیفتاد.

مربی تراکتور در خصوص اخراج شجاع خلیل‌زاده، اظهار داشت: شجاع کاری نکرده بود و به نظرم داور مرتکب اشتباه شد شجاع خلیل‌زاده در رختکن به من گفت کاری نکرده‌ام چرا که او ستون و لیدر تیم ما است و همواره از بازیکنان و تیم مراقبت می‌کند و حرکت خاصی انجام نداد که منجر به اخراج شود.

مطهری در رابطه با اینکه تراکتور بعد از گلزنی فوتبال راحت‌تری ارائه کرد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که قبلاً رخ داده، تیم کمی از نظر روانی بهم ریخته بود که روی این موضوع کار کرده‌ایم و شرایط هفته به هفته بهتر می‌شود.

وی در خصوص میزان مصدومیت مهدی عبدی، بیان کرد: عبدی آسیب دیدگی قدیمی داشت و در جریان تمرینات ریکاوری برخورد منجر به مصدومیت وجود نداشت و زانوی این بازیکن به یکباره وَرَم کرد و نخواستیم با استفاده از او در این دیدار، ریسک کنیم.

مطهری در مورد حمایت هواداران اظهار داشت: از هواداران هم تشکر ویژه دارم که مثل همیشه یک صدا و همدل تیم را تشویق کردند ولی انتظارم از هواداران و یار دوازدهم تیم تراکتور این است که در بازی با مس رفسنجان نیز تیم را حمایت کنند چرا که ما از حضور هواداران انرژی می‌گیریم و از آنان خواهش می‌کنم در بازی با مس رفسنجان نیز حضور پرتعداد و پرشوری در ورزشگاه داشته باشند.

تیم فوتبال تراکتور در دیدار با گل گهر ۲ بار توانست تیم مهمان از روی نقطه پنالتی باز کند و با ۴۷ امتیاز و حفظ جایگاه چهارمی خود در جدول همچنان در تعقیب تیم سپاهان باشد.

کد خبر 6103680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha