۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۹

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه خبر داد؛

۳۰ و۳۱ اردیبهشت کرمانشاه میزبان مدیران اقامتگاه‌های بومگردی کشور

۳۰ و۳۱ اردیبهشت کرمانشاه میزبان مدیران اقامتگاه‌های بومگردی کشور

کرمانشاه- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه طی روزهای ۳۰ و۳۱ اردیبهشت از مدیران اقامتگاه‌های بومگردی کشور خبر داد.

داریوش فرمانی در گفت‌گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این سمینار ۲ روزه مدیران اقامتگاه‌های بومگردی کشور به میزبانی کرمانشاه در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: همایش مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور یکی از بزرگترین سر فصل‌های آموزشی وزارت میراث‌فرهنگی برای توانمندسازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی است.

وی افزود: در کنار این رویداد شورای توسعه گردشگری استان با حضور تشکل‌های گردشگری کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به حضور فعال مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور در بسترهای مجازی، این رویداد فرصتی برای معرفی استان در فضای مجازی کشور است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اتفاقات مثبت این رویداد تبادل مهمان و گردشگر میان اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور با اقامتگاه‌های استان کرمانشاه است.

فرمانی خاطرنشان کرد: همچنین این رویداد یک فرصت آموزش عملی برای توانمندسازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان کرمانشاه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و توانمندی‌های گردشگری استان، جشن ثبت جهانی بیستون و بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد است.

کد خبر 6103807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha