۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷

فرماندار میامی:

زمین مشوق فرزندآوری در میامی واگذار نشده است

زمین مشوق فرزندآوری در میامی واگذار نشده است

میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت در زمره مشوق‌های دولت برای فرزند آوری است، گفت: متاسفانه در این شهرستان زمینی در راستای طرح جوانی جمعیت واگذار نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری صبح یکشنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی و جمعیت شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری بیان کرد: اگر می‌خواهیم موفق عمل کنیم باید جوانی جمعیت باید در شهرستان کار شود و فرهنگ سازی و بونی سازی شود.

وی با بیان اینکه واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت در زمره مشوق‌های دولت برای فرزند آوری است، گفت: متأسفانه در این شهرستان زمین طرح جوانی جمعیت واگذار نشده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه دو سایت ۱۱ هکتاری و هشت هکتاری در زمینه مسکن ملی در این شهرستان در حال آماده سازی است، تاکید کرد: توقع می‌شود که مسئولان شهرستانی در زمینه واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت پیگیری بهتری کنند.

آشوری با بیان اینکه دیوار نویسی فضا سازی، شعارهای مرتبط با فرزند آوری و… توسط شهرداری و دهیاری و علوم پزشکی مد نظر قرار گیرد، ابراز کرد: شهرداران نسبت به فضا سازی با شعار فرزند آوری در سطح دو شهر شهرستان میامی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی شهرستان میامی با همکاری علوم پزشکی شاهرود مطالب و محتوا در اختیار فضای مجازی قرار گیرد، تاکید کرد: از ظرفیت خیران و معادن در زمینه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

فرماندار میامی همچنین گفت: همایش شکوه مادری در شهرستان با موضوع تبیین اهمیت فرزندآوری برگزار خواهد شد اما نیاز است که از این دست برنامه‌ها بیشتر مد نظر مسئولان شهرستانی باشد.

کد خبر 6103889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha