۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴

مدیرکل تعاون البرز خبر داد؛

آغاز نام‌نویسی در جشنواره تعاونی‌های برتر در البرز

آغاز نام‌نویسی در جشنواره تعاونی‌های برتر در البرز

کرج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: فرایند نام نویسی در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در البرز با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله دارایی گفت: فرایند بروز رسانی مدارک و بارگذاری اطلاعات لازم در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور جهت شرکت در نوزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر فراهم شده و تعاون‌گران البرزی می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir در بازه زمانی ۱۶ لغایت ۲۶ اردیبهشت ماه نسبت به بروز رسانی مدارک و مستندات در سامانه و همچنین ثبت نام در این جشنواره در مهلت یک ماهه اقدام کنند.

وی مطرح کرد: اطلاعاتی همچون مستندات مربوط به مجامع عمومی، اعضای تعاونی‌ها، شاغلان و صورت‌های مالی، گزارش‌های حسابرسی، مجوزها، صادرات و آموزش‌ها و دیگر موارد لازم در این سامانه توسط تعاون‌گران بارگذاری می‌شود تا در فرایند داوری‌ها قرار گیرند. شناسایی تعاونی‌های برتر در بخش‌های مختلف خدماتی، توزیعی، تولیدی و آموزشی و ارائه الگوهای موفق در بخش تعاون که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، از اهداف این دوره از جشنواره تعاونی‌های برتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسؤولان، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون، ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون کشور، تشویق و ترغیب به فعالیت‌های تولیدی و توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌روند.

دارایی افزود: معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی، تولیدی و نمونه‌های موفق با هدف ارتقای وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از دیگر اهداف هستند. بررسی مدارک و مستندات و معرفی منتخبان برتر استانی و ملی نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ابتدای شهریور سال جاری پس از انجام داوری‌ها و اقدامات مربوطه اعلام خواهد شد و برگزیدگان در سطوح استانی و ملی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6104020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha