۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:

توسعه راه‌ها و جاده‌های اصلی شهرستان اردل ضرورت دارد

 توسعه راه‌ها و جاده‌های اصلی شهرستان اردل ضرورت دارد

شهرکرد- نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری، عمده مطالبات مهم شهرستان اردل را توسعه راه‌ها و جاده‌های اصلی شهرستان اردل مطرح کرد.

حمید جهانگیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: توسعه راه‌های استان و بهره برداری از شبکه آب شرب بن بروجن قابل تقدیر است.

وی عمده مطالبات مهم شهرستان اردل را توسعه راه‌ها و جاده‌های اصلی شهرستان اردل مطرح و افزود: احداث چهارخطه سه راهی خراجی به مرکز شهرستان اردل و ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز تنگ درکش ورکش که مشکلات تردد دارد و همچنین تسریع در روند احداث جاده گورمیزه که محل اتصال مرکز شهرستان به بخش میانکوه و استان خوزستان است، باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

جهانگیری گفت: تخصیص اعتبار ویژه به جاده شرق اردل در قسمت تونل زره معروف به چال ارزنا و جاده‌های آنتنی و توسعه طرح‌های کشاورزی از جمله طرح ۱۰۰۰ هکتاری شهر کاج که با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ منجر به افزایش اشتغال زایی و تولید با مشارکت مردم می‌گردد، از ضروریات است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فاضلاب شهرهای کاج، دشتک و سرخون وارد رودخانه می‌شوند تخصیص اعتبار جهت اجرای شبکه فاضلاب شهرهای مذکور باید در دستور کار قرار گیرد.

جهانگیری لزوم احداث تصفیه خانه در شهرستان با توجه به کدورت آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان اردل را تاکید و خاطرنشان کرد: تسریع در روند احداث مسکن ملی شهرستان اردل و تخصیص زمین به این پروژه مورد تقاضا می‌باشد.

کد خبر 6104077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زهراخلیلی اردلی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      2 0
      خدا خیرشون بده مسئولین را حتما پیگیراین مسئله باشید واقعا شهر خیلی زیبا با مناطق گردشگری جذاب وبکری هستش که هرساله کلی گردشکر از این جاده تردد دارن و جاده خطرناکی هستش زنده باد اردل شهرمن زنده باد وطن