۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین:

مدار امید فقط بیان خوبی ها نیست/ توجه ویژه به خبرنگاران افتخاری

مدار امید فقط بیان خوبی ها نیست/ توجه ویژه به خبرنگاران افتخاری

ساری- معاون روابط سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه مدار امید فقط بیان خوبی ها نیست، گفت: روابط عمومی ها باید تصویری گرم از مجموعه ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد عالی پیش از ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان حوزه روابط عمومی و فعالان فضای مجازی با بیان اینکه روابط عمومی واسط بین دستگاه‌ها و مخاطب است، گفت: سرمایه اجتماعی هر مجموعه مقبولیت آن نزد افکار عمومی است.

وی با بیان اینکه وقتی شاخص‌ها مقبولیت باشد، پارامترها تغییر می‌کند و اگر قرار است بر مدار امید دور هم جمع شویم نباید ابایی از نقدها داشته باشیم، افزود: روابط عمومی شتاب دهنده و حرف ربط و واسط بین مخاطب و دستگاه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مدار امید فقط بیان خوبی‌ها نیست بلکه باید به نقدها نیز توجه شود و ضعف‌ها نیز گفته شود.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با اظهار اینکه بالاترین مدل بازاریابی اقتصادی آن قدرتی است که بتوانید مخاطب خنثی را به مشارکت کننده تغییر دهید و باید پیامی تولید کنیم تا مخاطب خنثی به کنشگر تبدیل شود.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشروعیت و مقبولیت یک سازمان با رویکردی که اتخاذ می‌کند، محقق می‌شود، افزود: جریان رسانه یک ابزار است و روابط عمومی واسط و شناسنده و حرف، ربط است و وقتی یک سازمان با کنشگری خود نوع فعالیت را با کارهای تبلیغی حرکت دهد، تصویری سرد از او در جامعه شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: تولید تصویر گرم از وظایف روابط عمومی و مردمی سازی روابط عمومی از وظایف روابط عمومی، بسیج است، همچنین توجه ویژه به خبرنگاران افتخاری از رسالت‌های ما است‌.

کد خبر 6104086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha