۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۰۵

آیت الله حسینی بوشهری:

پیام انقلاب اسلامی خدمت به بشریت است

پیام انقلاب اسلامی خدمت به بشریت است

قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جمعیت هلال احمر ایران بواسطه خدماتش در دنیا مطرح بوده و پیام انقلاب اسلامی نیز خدمت به بشریت است.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عصر یکشنبه در همایش مبلغان بشردوستی با تقدیر از تلاش‌های جمعیت هلال احمر در راستای امدادرسانی به به آسیب دیدگان حوادث و در بحران‌ها گفت: هلال احمر همچنان باید فعال باشد و این جمعیت باید نام خوشی را در سطح بین المللی داشته باشد.

امام جمعه قم ابراز کرد: هلال احمر با خدمات بشر دوستانه خود نام ایران اسلامی، مکتب اهل بیت علیهم السلام و مقام معظم رهبری را به دنیا معرفی می‌کند تا دنیا بداند ایران اسلامی با دوران حاکمان طاغوت، شرایط متفاوتی دارد.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: امروز ایران بشریت را به سمت و سوی معنویت و خدمات اجتماعی دعوت می‌کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: طلاب همواره در حوادثی همانند سیل و زلزله در امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان در صحنه حضور دارند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: باید از ظرفیت خیرین نیز در این عرصه استفاده کرد و مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه می‌توانند در این عرصه مردم را به کار خیر تشویق کنند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در انجام مأموریت‌های خود صرفاً کمک رسانی به امدادگران را ملاک عمل قرار می‌دهد و دین و مذهب و قوم و قبیله برای این نهاد جایگاهی ندارد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز در میان سایر جمعیت‌ها در سطح دنیا مطرح است افزود: امروز طلاب و شخصیت‌های حوزوی در کمک به جمعیت هلال احمر در عرصه‌های مختلف دریغ ندارند چرا که معتقدند پیام انقلاب اسلامی خدمت به بشریت است.

امام جمعه قم عنوان کرد: امروز شاهدیم که در هر حادثه‌ای که در نقاط مختلف کشور و دنیا رخ می‌دهد جمعیت هلال احمر با وجود تحریم‌های ظالمانه در عرصه کمک رسانی حضور دارد.

کد خبر 6104680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha