۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۲

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

برنامه شمیم رضوی ویژه دهه کرامت در قروه برگزار می‌شود

برنامه شمیم رضوی ویژه دهه کرامت در قروه برگزار می‌شود

سنندج_رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برنامه شمیم رضوی با محوریت جشنواره شعر کشوری و به مناسبت دهه کرامت با حضور شاعران سرشناس کشوری در شهرستان قروه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، برنامه‌های شاخص دهه کرامت در استان فرهنگی کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش را اعلام کرد.

وی افزود: برنامه گرامیداشت روز دختر در سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور قریب به ۲۰ هزار دختر از اقصی نقاط استان کردستان در سالن ۲۲ گولان شهر سنندج برگزار خواهد شد.

رئیس شورای برگزاری دهه کرامت استان کردستان عنوان کرد: این برنامه فرهنگی با حضور هنرمندان شاخص کشور اعم از مجریان و بازیگران شبکه‌های سیمای ملی و مداحان کشوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات بیان کرد: همچنین این برنامه با مسابقات فرهنگی، سرود و با پیوست مسائل غزه و فلسطین و دفاع از خیزش دانشجویان غرب و همچنین بحث عفاف و حجاب با مشارکت دستگاه‌های مختلف برنامه‌ای در تراز ملی با پوشش رسانه‌ای کشور برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین برنامه شمیم رضوی با محوریت جشنواره شعر کشوری و به مناسبت دهه کرامت با حضور شاعران سرشناس کشوری در شهرستان قروه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اذعان کرد: برنامه‌ها با محوریت جشن طریقت قادری و نقشبندی از فرقه‌ها و دراویش اهل سنت کردستان به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات ادامه داد: ویژه برنامه‌های جشن‌های دهه کرامت در مساجد استان قریب به ۱۰۰ مسجد با مشارکت هیأت‌های مذهبی و عمومی مردم در طول دهه کرامت با همکاری کانون‌های فرهنگی مساجد برگزار شد.

وی گفت: نکوداشت شاعر و نویسنده مشهور کرد خانم مستوره اردلان در گرامیداشت بانوی مسلمان کرد با تاکید بر هویت زن مسلمان اهل سنت کرد در تراز ملی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اذعان کرد: برگزاری نشست‌های تبیینی و جشن‌های دهه کرامت در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی و حضور کاروان بیرق رضوی از مشهد در دهه کرامت در استان کردستان و برگزاری ده‌ها نشست و برنامه فرهنگی و جشن به مناسبت این ایام خجسته در کردستان از اهم برنامه‌های برگزاری است.

کد خبر 6104816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha