۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۴

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل خبر داد؛

مسکن ملی اردبیل زیر ذره بین کارگروه نظارت

مسکن ملی اردبیل زیر ذره بین کارگروه نظارت

اردبیل- معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: مسکن ملی در استان اردبیل به دقت نظارت می شود و کارگروه نظارت شورای فنی بر فرآیند تولید مسکن نظارت مستمر و دقیق دارند.

به گزارش خبرنگار مهر علی اسلامی صبح دوشنبه در جریان بازدید کارگروه نظارت از مسکن ملی اردبیل اظهار کرد: در این بازدید سعی شد تا واحدهای احداثی شهرک شهید سلیمانی به صورت فنی و تخصصی مورد توجه قرار گیرد تا نقاط ضعف و قوت آن ارزیابی شده و به عنوان پیشنهاد به شورای فنی ارائه شود.

وی رویکرد نظارت مستمر و میدانی شورای فنی را در سال جاری یادآور شد و خاطرنشان کرد: تاکید ما بر این است تا جلسات شورای فنی در محل اجرای پروژه های عمرانی برگزار شده و ما بتوانیم به صورت عملیاتی و کارگاهی ایرادات و اشکالات پروژه ها را یادآور شویم.

معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: کارگروه نظارت شورای فنی امسال سه پروژه مهم و اساسی استان را اعم از راه آهن، پایاب سد خدافرین و مسکن ملی مورد توجه قرار داده تا با بازدیدهای مکرر از این پروژه ها امکان ارائه خدمات بهتر فنی و مهندسی و رفع ایرادات این پروژه ها قبل از افتتاح فراهم آید.

اسلامی بیان کرد: کارگروه نظارت یکی از کارگروه های اصلی شورای فنی استان است که در هر جلسه نتیجه بازدیدها و نشست های تخصصی خود را ارائه می کند تا زمینه برای بهبود فرآیند ساخت و ساز و اعمال نظر کارشناسی با همراهی مهندسان و متخصصان امر فراهم آید.

کد خبر 6104872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • براتعلی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      2 0
      همش حرفه سال ۹۸ ثبت نام کردم ازسال۹۹واریزی شروع شد الان ۳۰۰ واریزکردم ۵ساله هنوزازتحویل خبری نیست